Cine a inventat cuvintele?
On decembrie 19, 2021 by adminA. Bună, Madi. Aceeași întrebare am avut-o și eu la vârsta ta. Pisicile „miau”, vacile „moo”, porcii „oink”, iar câinii „latră”. În mod similar, clopotele și telefoanele „sună”, țânțarii „bâzâie”, oamenii care nu știu versurile unui cântec „fredonează”, iar creta poate „țipa” pe o tablă. Astfel, primele cuvinte au fost probabil o încercare de a face ecoul sunetelor care se auzeau. Căutați pe Google termenul „onomatopee” pentru a afla mai multe pe această linie.
La o vârstă fragedă, profesorii mei mi-au prezentat prima strofă din „Clopotele” lui Edgar Allen Poe =>
… și încă îmi amintesc ocazia. Citiți prima strofă cu voce tare de mai multe ori. Continuați să-l repetați, dacă este necesar, până când veți spune „OH!!!” și s-ar putea să aveți o experiență de care vă veți aminti toată viața, precum și un răspuns la întrebarea dumneavoastră.
(Dacă ați renunțat, poemul este despre clopote, dar, ascultându-l cu voce tare, sună de fapt ca și cum ar fi sunetul unei serii de clopote diferite.).
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
2007
A. Madi, profesorul tău de matematică te-a pus vreodată să-ți arăți lucrarea atât înainte, cât și înapoi? Atunci ai putea adăuga la întrebarea ta „Există vreo civilizație cunoscută care să nu fi avut cuvinte”? Dacă poți găsi o civilizație care nu a avut cuvinte, ai putea fi capabil să deduci răspunsul la întrebarea „de unde au apărut cuvintele”?
Sheldon Taylor
supply chain electronics
Wake Forest, North Carolina
2007
A. Madi, cuvintele au evoluat din sunete. Cu toții am auzit animale care fac zgomote – leii răcnesc, câinii mârâie etc. Balenele sunt probabil cei mai buni comunicatori, deoarece pot „vorbi” între ele pe mii de kilometri de ocean, doar scoțând sunete în apă. Majoritatea sunetelor animalelor sunt de obicei avertismente, dar reprezintă totuși o formă simplă de comunicare. Când ajungi la maimuțe, cum ar fi cimpanzeii și gorilele, acestea scot sunete mai complicate care pot însemna lucruri diferite pentru o altă maimuță. Cuvintele pur și simplu au evoluat pornind de la aceste sunete și au devenit mai dezvoltate pe măsură ce creierul nostru s-a dezvoltat.
Trevor Crichton
R&D cercetător științific practic
Chesham, Bucks, UK
2007
Bună Trevor, s-ar putea să nu fiu puțin de acord cu faptul că i-ai spus asta lui Madi. Dă de înțeles că oamenii, cândva în trecut, ar fi putut să arate cu degetul spre lucruri și să scoată sunetul „oook, oook” pentru a comunica unii cu alții. Văd că acest subiect va fi relegat foarte repede la pagina de opinii 🙂
Sheldon Taylor
supply chain electronics
Wake Forest, North Carolina
2007
Sheldon, sunt sigur că acum câțiva ani oamenii comunicau făcând zgomote ciudate și arătând spre lucruri. Trebuie doar să te uiți la momentul în care coloniștii europeni au ajuns în ținuturi (pentru ei) necunoscute – nu numai că exploratorii inițiali nu știau de existența acestor locuri, dar cu siguranță nu vorbeau fluent nicio limbă locală! Singurul mod în care puteau comunica, dacă doreau să o facă vreodată, era să aibă un obiect și să scoată sunete care să reprezinte acel articol în propria lor limbă. Acesta este „oook oook” și este încă modul în care învățăm limbile străine și chiar modul în care învățăm să vorbim. Priviți cum un părinte comunică și își învață bebelușul nou-născut cuvinte și sunete – este puțin mai bine decât „oook oook”, dar bebelușul prinde repede ideea și începe să recunoască sunetul și să îl raporteze la un obiect sau la o acțiune.
Rețineți că un cuvânt este un lucru total artificial – este definiția noastră a unui mecanism prin care comunicăm. Într-adevăr, „cuvânt” în limba engleză este „Wort” în germană, „mot” în franceză, „parola” în italiană și „palabra” în spaniolă – toate sunt grafii și sunete diferite, dar înseamnă același lucru.
Un cuvânt este pur și simplu o unitate de limbaj care cuprinde o serie de morfene care se leagă între ele pentru a crea o serie de litere sau sunete care au o valoare fonetică recunoscută și care poartă un înțeles.
Homo sapiens au dezvoltat un mijloc de comunicare care se bazează pe producerea unor sunete care au o anumită structură și se află într-o anumită gamă audibilă. Alte animale au dezvoltat alte metode de comunicare care folosesc frecvențe diferite (sau intervale audibile) și (probabil) sintaxe diferite, deși nu pot confirma acest ultim comentariu deoarece, din păcate, sunt extrem de slab la vorbitul balenelor sau delfinilor; în plus, nu cunosc pe nimeni care să fie capabil să comunice cu astfel de animale.
Sunt de acord că acest subiect ar putea evolua într-un fir de discuție prostesc, dar este aproape vară și este „sezonul prostiilor”, așa că poate ar putea fi lăsat să evolueze,…….. ca și limbajul?!
Trevor Crichton
R&D cercetător științific practic
Chesham, Bucks, UK
2007
Bună Sheldon,
Heck, sigur că sunt de acord cu Trevor, o capodoperă a dialogului.
Bleedin’ ‘ell, a trebuit să caut cuvântul MORPHENES
Poate că unii dintre strămoșii tăi au fost neanderthalieni? Și ei sigur grohăiau mult, dar ACUM, mulțumită Angliei, vorbiți engleza în mare parte și noi putem, sperăm, să vă înțelegem… ceea ce reprezintă Arta Comunicării.
Săraca Madi … Sper că acest lucru va fi de ajutor pentru ea și pentru bieții ei părinți.
Freeman Newton
White Rock, British Columbia, Canada
(Este datoria noastră tristă să vă anunțăm că Freeman a decedat
La 21 aprilie 2012. R.I.P. vechi prieten).
2007
… Dr. Richard G. Klein de la Universitatea Stanford și alții cred că unele schimbări neurologice majore bazate pe genetică, cum ar fi dezvoltarea limbajului, au avut loc cu aproximativ 50.000 de ani în urmă.
…de pe site-ul „Ice Age Civilizations”.
Sheldon Taylor
supply chain electronics
Wake Forest, Carolina de Nord
2007
Freeman,
Un cuvânt mai modern pentru morfenă este fonem – este o unitate de bază de sunet care se constituie într-un cuvânt sau frază. De fapt, am găsit morfena folosită în acest sens doar în foarte puține referințe foarte vechi, deci probabil că este un termen învechit acum… Doar arată cum evoluează limbajul!
Trevor Crichton
R&D cercetător științific practic
Chesham, Bucks, UK
2007
Madi, nu crede pe nimeni care îți spune că strămoșii tăi au fost neanderthalieni. Săracul puști. Cred că trebuie să facem diferența între limbaj, vorbire, voce și sunet, precum și între cuvinte. Așa cum am spus mai sus, cuvintele sunt o reprezentare a ceva. Pentru a folosi cuvintele, aveți nevoie de un mijloc de comunicare; acesta poate fi prin sunet, ca în vorbire, prin vedere, ca în citire sau prin semne, ca în limbajul semnelor. Prin urmare, nu trebuie să putem vorbi pentru a putea comunica și a folosi cuvinte – toți putem citi, iar acest lucru folosește cuvinte, dar nu trebuie să putem vorbi pentru a citi. Cu toate acestea, cea mai elementară formă de comunicare este fie prin sunet, fie prin gesturi, deși cuvintele pot fi formate printr-o gamă largă de metode. Sunt destul de pregătit să accept că abilitatea de a vorbi este un eveniment recent, din punct de vedere al evoluției, dar subscriu în continuare la convingerea că utilizarea cuvintelor nu necesită vorbirea, așa cum o înțelegem noi, sau abilitatea de a vorbi – este nevoie doar de o metodă de comunicare a unui concept către o altă ființă, fie ea animal sau om. Acesta este un fragment dintr-un text pe care tocmai l-am terminat pentru un curs de lectură: James Watts |
2007
Limbajul….nu evoluează de la simplu la complex, așa cum ar prezice teoria evoluționistă. Evoluționiștii s-ar aștepta ca, pe măsură ce creierul omului evoluează și devine mai capabil, limbajul să devină mai bogat și mai complex.
Din păcate, am făcut liceul pe vremea când erau necesare patru semestre de latină pentru a absolvi liceul. Acum se poate absolvi o facultate fără a face un singur semestru de latină. Ca urmare, majoritatea americanilor mai tineri nu știu cum se declină un substantiv sau cum se conjugă un verb – și asta se vede cu siguranță în e-mailurile pe care le primim! Competențele lingvistice involuționează, nu evoluează!
Suficient să spunem că oamenii de știință care studiază limbile străine își dau seama că originea limbilor umane nu este în concordanță cu teoria evoluției.(Jones) „www.scienceagainstevolution.org” Șapte mistere ale evoluției, 2004.
Sheldon Taylor
supply chain electronics
Wake Forest, North Carolina
2007
Da, Sheldon, abilitățile lingvistice evoluează – deși eu dau vina pe o orientare video, pe o cultură a tinerilor și pe o aversiune generală față de rigoare. Dar vă rog să nu aducem aici o dezbatere despre evoluție 🙂
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
2007
Trevor a început! 🙂
Sheldon Taylor
supply chain electronics
Wake Forest, North Carolina
2007
Trebuie să intru în vorbă la sfârșit !
Limbajul timpuriu era o serie de mormăieli … ceea ce multe animale încă folosesc.
Sigur că sunt 100% de acord cu ceea ce spune Sheldon despre limbaj.
Dar un american (?) care a învățat latina? Nu credeam că școlile americane o predau.
Dar mi-am primit pedeapsa în Germania… prietenul meu avea un prieten polițist, aveam toți vreo 22 de ani… și în loc să spun E o chestiune de gust (Geschmacksache) am replicat cu aroganță De Gustibus Nihil Disputandem Est … iar polițistul respectiv mi-a răspuns într-o latină fluentă care m-a doborât în flăcări.
De atunci am avut un complex de inferioritate.
Ars langae, vita brevis.
Freeman Newton
White Rock, British Columbia, Canada
(Este datoria noastră tristă să vă anunțăm că Freeman a decedat
La 21 aprilie 2012. R.I.P. vechi prieten).
Decembrie 13, 2008
Întotdeauna m-am întrebat dacă au fost numite cuvinte înainte de a fi scrise. Mult mai sus pe această pagină se vorbea despre faptul că neanderthalienii foloseau „ook ook ook” ca și cuvânt. Ei bine, cu siguranță asta e mai degrabă copilăresc. Presupunând că neanderthalienii au existat (pur și simplu nu pot fi deranjat să iau partea cuiva) și presupunând că ESTE adevărat că capacitatea creierului lor era mai mare decât a noastră (așa cum a fost prezentat de știință înainte), atunci trebuie să presupunem că ei merită mai multă recunoaștere decât două silabe repetate.
Există o cantitate infinită de combinații posibile în cuvintele și silabele vorbite. Este la fel de probabil atunci, nu-i așa, că ei numeau focul „lumina pietrificatoare a omului”. S-ar putea să fi avut doar înțelesuri diferite pentru cuvinte.
Personal cred că limbajul a existat de când există orice animal. Chiar și un animal care creează un zgomot pentru a-și proteja habitatul are un „înțeles” pentru sunetele sale, nu-i așa?
Așa că, atâta timp cât au existat sunete de la animale, a existat și limbajul.
Dar am 15 ani și am picat la engleză, așa că ce știu eu? 😛
Stephen Holt
– Wiltshire ,Anglia
Decembrie 17, 2008
Mulțumesc că te-ai alăturat discuției, Stephen. Subscriu la teoria conform căreia neanderthalienii au existat și au dispărut dintr-un motiv încă necunoscut. Poate un război cu „noi”, poate un fel de ciumă. Poate căsătorii mixte cu „noi” – cu genele lor atât de puternic recesive încât rămășițele au dispărut rapid.
Voi avansa o teorie care s-ar putea să-i placă lui Sheldon. S-a demonstrat recent că vechea zicală despre faptul că orbii aud mai bine decât văzătorii este adevărată și are o bază biologică. Scanările cerebrale dovedesc că linia de demarcație din creier între zona rezervată procesării imaginilor vs. zona rezervată procesării sunetelor se mută de fapt treptat după ce o persoană își pierde vederea. Creierului nu-i place să irosească spațiul, iar zona destinată proceselor vizuale se atrofiază în timp ce zona de procesare auditivă crește în noua suprafață disponibilă a creierului.
Nu este posibil ca vorbirea să fi devenit treptat mai importantă cu fiecare generație și că, chiar dacă omenirea nu a evoluat nici măcar cu o iotă, zona de vorbire a fiecărui copil să fie acum mai mare și mai capabilă în zilele noastre decât în preistorie din cauza cererii pe care i-o punem? De asemenea, este bine cunoscut faptul că copiii mici învață limbi străine mult mai ușor decât adulții. Nu este posibil ca acest lucru să se datoreze faptului că creierul lor nu s-a umplut și nu s-a „ars” la fel de mult, lăsând mai mult loc pentru ca acele zone de limbă străină să se dezvolte cu ușurință?
Ștefan, este evident că ești un tip inteligent. Dacă nu reușești la engleză, poate că poți vedea dacă școala ta sau o altă școală locală are un curs de vară de „Filosofia limbajului”. S-ar putea ca engleza să devină fascinantă în loc să fie o corvoadă – știu că a funcționat pentru mine.
Regards,
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
March 10, 2009
Întotdeauna m-am întrebat cine a inventat cuvintele. Dar, cu toate acestea, nimeni nu știe..Mi-am întrebat părinții și alte persoane răspunsul a fost întotdeauna „Nu știu”. Așa că într-o zi mi-a venit ideea să caut pe Google. problema a fost că nu am găsit nimic din ceea ce nu știam înainte.
Mulțumesc,
Lindsay B
– Deatsville, Alabama
Martie 13, 2009
Hi, Lindsay. Ce zici de această ipoteză atunci: Unele limbi sunt atât de complet diferite de altele încât asta dovedește că nu au o origine comună; adică, mai mulți oameni au inventat cuvintele.
Cu respect,
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
Mai 23, 2009
Am avut exact aceeași întrebare, dar dacă oamenii găsesc răspunsul, s-ar putea să ne ducă cu secole în urmă în timp!
Hafsa Y.
– Anglia
1 ianuarie 2010
Cred că aveți dreptate.
Eu sunt doar tânără, dar am citit câte ceva despre asta și teoriile voastre sunt foarte interesante.
Poate că sunetele și lucrurile au făcut cuvintele? Nu știu, dar toate acestea sună corect.
Mulțumesc că mi-ați răspuns la întrebare!:)
kina agius
– sydney, new south wales, australia
Februarie 15, 2011
Bună ziua,
Sperând că acest lucru va contribui la întrebare. Răspunsul meu se bazează pe Biblie și se desfășoară în felul următor: La început era Cuvântul. Și Cuvântul era cu Dumnezeu. Mulțumesc! 🙂
Rogelio Jose
– Pasay City, Metro Manila, Filipine
28 aprilie 2011
Aceasta este părerea mea, țineți cont de ea într-o oarecare măsură.
Toate lucrurile sunt și vor fi pentru totdeauna pecetluite, atâta timp cât ne certăm, nimeni nu poate spune cu siguranță dacă cineva are dreptate;
mai ales că până și lumea pe care o percepem poate fi diferită de lumea care este, și tot ce știm este că atâta timp cât vedem lucrurile în gradul nostru de intelect, nu vom evolua cu adevărat și nu vom învăța niciodată, cred că ne naștem cu cunoștințele pe care le „învățăm”, că niciodată nu învățăm cu adevărat ceva nou.
aceasta este părerea mea.
Idei la care să reflectați, aceasta este propria mea prelegere pentru voi, adulții, am doar șaisprezece ani și sunt deja student la filozofie la Universitatea de Stat din Washington; am absolvit liceul în urmă cu aproape un an și încă îmi deslușesc gândurile din trecut.
Mulțumesc pentru timpul acordat, chiar îmi plac acest gen de subiecte.
Daniel B.
– Vancouver, Washington, America
Bună, Daniel. Mulțumesc pentru punctele de gândire.
Înțelegerea mea este că Platon a fost de acord cu tine că „lumea pe care o percepem poate fi diferită de lumea care este”. El a spus ceva aproximativ în acest sens (probabil că vei învăța corect povestea în studiile tale): Ne naștem cu toții înlănțuiți cu vulturul întins în interiorul unei peșteri, cu fața la perete, cu spatele la deschiderea către lumea exterioară, crezând că umbrele pe care le vedem jucându-se pe perete reprezintă întreaga realitate.
Regards,
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
Mai 6, 2011
Q. Când crezi că au fost inventate cuvintele, ca să spunem așa?
Părinții mei spun că nu cu mult timp în urmă, dar eu nu-i cred.
molly j
Am 10 ani – Florida
Bună, Molly. Homo Sapiens (oamenii) a existat pentru prima dată în urmă cu aproximativ 150.000 de ani. Toate celelalte forme de umanoizi au dispărut cu cel puțin 30.000 de ani în urmă. Cea mai bună presupunere a multor oameni este că cuvintele au fost inventate de către Home Sapiens, iar acest lucru s-a întâmplat cândva în acea perioadă. Probabil că ești prea tânăr pentru a înțelege mare parte din aceste lucruri, dar pandora.cii.wwu.edu/vajda/ling201/test1materials/origin_of_language.htm are o acoperire foarte bună a tuturor teoriilor.
Câteva dintre aceste lucruri nu le știm cu adevărat și s-ar putea să nu le știm niciodată, așa că este o chestiune de presupunere. Propria mea presupunere este că, deoarece unele limbi sunt atât de complet diferite de altele, adevărata dezvoltare a limbajului a avut loc după marea migrație, care a început acum aproximativ 80.000 de ani. Dar presupunerile sunt doar presupuneri 🙂
Regards,
Ted Mooney, P.E.
final.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
23 iulie 2011
Bine:
Aceasta a fost cea mai inteligentă și iubitoare secvență de blog pe care am văzut-o vreodată.
Pentru onestitatea celor spuse și, mai ales, pentru ceea ce nu s-a spus. Ceea ce m-a impresionat cu adevărat a fost dragostea pe care fiecare a avut-o/are în răspunsul dat unei fetițe, care din păcate nu a mai verificat niciodată și nu a mai auzit răspunsurile frumoase. Dovada că în viață oamenii sunt ceea ce este vorba.
Rău (O intrare proastă – chiar dacă este ceea ce cred eu):
Dacă numai ca adulți ne-am putea trata cu toții cu atâta dragoste. Dar există oameni (politicieni) care se folosesc de cuvinte pentru a manipula oamenii ignoranți pentru a-i înrobi pe gânditorii liberi și independenți pentru a pune în aplicare capitalismul lor de cumetrie, socialismul și comunismul. Aceasta constrânge individualitatea fiecăruia prin înrobirea timpului și a concentrării fiecărui individ. Noi suntem sclavi imaculați! Deoarece toate ideile noi (și valoarea) provin de la un singur individ, există o speranță a Pandorei. Atâta timp cât există bani, vor exista încercări de a vă jefui timpul și banii prin comportamente parazitare instituționalizate în numele lui Dumnezeu, al guvernului sau al țării. Da, toate acestea sunt cuvinte cu care ați fost îndoctrinați în școlile de gândire cu spălare pe creier. Sfatul meu pentru copii este să nu renunțați niciodată la decizia voastră și să concediați pe oricine încearcă să vă schimbe pe voi sau deciziile voastre atunci când știți că aveți dreptate. Dar dacă te înșeli, asumă-ți consecințele. O eroare nu este o greșeală până când nu este corectată pentru cei mai mulți dintre noi. Dacă îți pasă de tine și de ceilalți, vei lua deciziile corecte, dar acestea vor fi deciziile tale. Pe măsură ce creșteți, oamenii, filosofii, misticii și vagabonzii de pe stradă vor folosi aceste sunete și cuvinte pentru a încerca să vă controleze, de obicei pentru a vă lua banii, pentru că ei sunt niște leneși. Dar tu ești cu adevărat liber acum. Liber folosind concepte care au fost exprimate în cuvinte care au fost exprimate în sunete. Acum mergeți înainte și faceți lucruri mărețe, pentru că voi decideți să o faceți și o faceți pentru voi înșivă. Veți iubi viața și paharul vostru se va umple pentru toți cei dragi vouă și veți fi fericiți. Numai o persoană cu adevărat ignorantă va face întotdeauna ceea ce i se spune.
Charles Nicol
– SUA
4 ianuarie 2012
Bună ziua.
Cu câteva zile în urmă am început să mă întreb; Cine a inventat lucrurile pe care le vedem astăzi, cum ar fi matematica, și limba engleză. Am început să mă întreb cum ar putea fi capabili să FACĂ asta. Cum te gândești la un semn plus, o literă sau un semn de punctuație? Când am căutat, acesta a fost primul lucru care a apărut. Am citit peste postările anterioare și mi s-a părut foarte util. ^_^ deși ușor confuz…
Amada Reeve
– Tennessee, Statele Unite ale Americii
Aprilie 26, 2012
Am auzit recent cântecul lui nas și damian marley… Este provocator pentru gândire. Titlul cântecului este răbdare… Citez „cine a inventat cuvintele cine a inventat numerele și ce fel de vrajă este omenirea sub….”. Am avut o mulțime de răspunsuri proprii, cum ar fi că depinde dacă crezi în creație sau evoluție. Pentru cei care cred în creație atunci răspunsul este simplu: este însuși creatorul. Pentru cei de la evoluție, cred că cuvintele au luat naștere la fel ca și sunetul; pentru a înțelege ce vreau să spun, să ne punem întrebarea cine a inventat sunetul? De unde știm că sunetul nu este un cuvânt în forma sa brută. Adică, umanoizii timpurii foloseau sunetul pentru a comunica și se înțelegeau perfect ca și noi astăzi. Ei foloseau sunete diferite pentru a comunica lucruri diferite, la fel cum noi folosim cuvinte diferite pentru a comunica lucruri diferite. În opinia mea, teoria lui Trevor este incorectă – sunetele sunt cuvinte străvechi și sunetele nu au fost create de nimeni. Prin urmare, este sigur să spunem că cuvintele nu au fost făcute deloc. Ele existau atunci când a apărut prima creatură; ceea ce ne duce la teoria big bang-ului(o teorie care face ca toate celelalte teorii științifice să fie o minciună) … O altă poveste pentru o altă zi…
CARLY McCall
– johannesburg, gauteng, Africa de Sud
26 aprilie 2012
Bună ziua.
Nu cunosc cântecul despre care vorbești, Carly, deși îmi place muzica tatălui lui Damian. Dar când aud un cântec care îmi place foarte mult, am adesea această puternică senzație de deja vu, că versurile și melodia au existat întotdeauna, cântecul a fost mereu acolo, iar singurul lucru cu care am fost în mod special onorată este să am un nume cu care să mă refer la acel model.
Și s-ar putea să am dreptate într-un fel: Matematicienii care lucrează la teoria numerelor sunt deosebit de familiarizați cu acest sentiment, deoarece faptele și relațiile ciudate ale teoriei numerelor pe care le descoperă au fost, de fapt, întotdeauna acolo. Pur și simplu nu erau evidente din cauza întregului neghina în care se ascundeau.
Poate că aveți dreptate că cuvintele au fost întotdeauna acolo și noi doar am început să le „vedem”, în același mod în care Pitagora și alți matematicieni au „văzut” relațiile dintre numere care au fost întotdeauna acolo.
Regards,
Ted Mooney, P.E.
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
Aprilie 27, 2012
Sunt total de acord, domnule Mooney (sper că este sigur să vă numesc așa)… Cu toate acestea, numărul este o cu totul altă poveste, spre deosebire de cuvinte, ele nu funcționează în același mod… Numerele sunt mai mult complexe și sistematice…
Cuvintele au venit în mod natural… Și nu există un set de reguli care să le reglementeze în ceea ce privește numerele cred că au fost inventate de cineva pentru că și acel cineva este de un intelect ridicat în concluzie numerele au fost construite la milioane dacă nu miliarde de ani după cuvinte și este un grup de oameni nu unul singur, este de asemenea evident că numerele continuă să se îmbunătățească sau să fie îmbunătățite de oameni.
Sublinierea mea este că cuvintele nu au fost create, iar numerele au fost… Odată ce un cuvânt este format, nu mai există posibilitatea de a-l îmbunătăți sau de a verifica dacă se potrivește cu existența altor cuvinte, în timp ce pentru numere trebuie să se potrivească și să valideze existența altora… De exemplu, dacă 1+3=4 și 2+2=4, atunci 1+3=2+2, deci numărul 4 nu poate fi niciodată 3+ orice număr mai mare sau mai mic decât 1… un număr trebuie să aibă întotdeauna un echivalent și este limitat și guvernat de echivalentul altora…
Așa că se poate concluziona spunând că natura complexă a numerelor dovedește că acestea au fost create, iar natura simplă a cuvintelor arată că acestea au apărut în mod natural. Ca și sunetul, ele au fost programate biologic în ADN-ul nostru. Adică până și un umanoid cu un intelect extrem de scăzut ar putea comunica. Nu sunt sigur că ar putea număra. Numerele sunt lucruri care au fost făcute acum.
Sper că ai înțeles ce vreau să spun, am tendința de a complica lucrurile.
De dragul cunoașterii,
CARLY
CARLY MCcall
– johannesburg, Gauteng, south africa
28 aprilie 2012
Mulțumesc pentru asta, Carly. Și mie îmi plac cunoștințele și gândirea! Dar când mă uit la subiecte care îmi plac, cum ar fi filozofia, mecanica cuantică, teoria numerelor și conștiința, îmi dau seama că nu am chiar puterea creierului pe care mi-aș dori să o am; dincolo de o anumită profunzime, pur și simplu nu pot urmări subiecte profunde.
Sperăm că, în nemuritoarele cuvinte ale lui Louis Armstrong, veți învăța mult mai mult decât voi ști eu vreodată…
Respecte,
Ted Mooney, P.E.
încheiere.com – Pine Beach, New Jersey
Striving to live Aloha
Decembrie 16, 2012
Nu sunt decât un copil de 13 ani fără experiență, dar aștept cu nerăbdare să contribui la acest fir.
Să ne gândim la timp. În acest moment, este aproape timpul să mă duc la culcare. Cu toate acestea, timpul nu este altceva decât o schemă de organizare care ne permite să dăm un scop și să ne canalizăm viețile într-un mod mai semnificativ și mai acceptat.
Acest sistem elaborat al timpului nu este altceva decât o entitate concepută de oameni pentru a le face viața mai ușoară. Nu numai că este universal acceptat, dar eficiența sa a fost dovedită de nenumărate ori de oameni ca noi, care ne trăim viața în fiecare zi. Mai mult decât atât, dacă o altă persoană ar veni cu propriul sistem de timp, ar funcționa după un program diferit de al nostru și ar fi extrem de dificil să-i convingă pe ceilalți să schimbe sistemul de timp universal acceptat.
În mod similar, limbajul nu este altceva decât un sistem elaborat de sunete combinate pentru a avea sens pentru ceilalți membri ai unei specii. O limbă nu este universal acceptată, dar este în general acceptată de cel puțin un mic grup de oameni, motiv pentru care copiii creează limbi secrete pentru a comunica între ei. Acest lucru le oferă propriul lor sentiment de exprimare și identitate, precum și un sentiment de mister și emoție.
Mandarina este în prezent cea mai vorbită limbă, dar engleza este cea mai recunoscută, prin urmare ar rezulta că engleza nu este altceva decât un sistem elaborat de sunete conceput pentru ca oamenii să poată comunica între ei. Ai putea, eventual, să vii cu propriile cuvinte, dar dacă nu ar fi general acceptate, nimeni nu le-ar înțelege sau nu ar fi de acord cu ele. De exemplu, încercați să înlocuiți „flubberglubber” cu „the” pentru o zi. Bucurați-vă urmărind reacțiile prietenilor voștri… nu încercați asta în clasă.
Așa că eu cred că cuvintele nu sunt nimic mai mult decât mici combinații de sunete într-o combinație mai elaborată de sunete care sunt în general acceptate pentru ca oamenii să poată comunica între ei.
Taher
– Dubai, EAU
Mai 18, 2016
Q. Cine a inventat cuvintele este tot ce vreau să știu!”
Angelina L
– Denver Colorado
A. Bună, Angelina. A fost Jorge Perez în Buenos Aires, Argentina, pe 16 iunie 1513. În jurul orei prânzului cred că pentru că Almanahurile de atunci spuneau că soarele strălucea puternic. Avea 26 de ani la acea vreme. Primul cuvânt a fost „flabbergasted”; nu a fost „flubberglubber”, așa cum susține Taher mai sus – nu ar fi putut fi, deoarece litera „u” a fost descoperită abia în 1561 în fundul unei vechi mine de argint). Verificați de două ori în Wikipedia și veți vedea.
Regards,
Ted Mooney, P.E. RET
finishing.com – Pine Beach, New Jersey
Aloha – o idee care merită răspândită
January 24, 2019
Nu știe nimeni cu siguranță că vreunul dintre lucrurile pe care le-ați spus este adevărat. Este un fel de Dumnezeu nimeni nu știe dacă este real sau nu, dar totuși oamenii încă inventează lucruri despre el, așa că toată lumea ar putea să se înșele … cred că nu vom ști niciodată
cymoria collin
– springfield, Illinois
acest text este înlocuit cu bannerText
Lasă un răspuns